Καταρχήν θα ήθελα να εξηγήσω λέγοντας αδέρφια μου, τι εννοώ.

Αδερφός μου είναι ο οποιοσδήποτε μαχητής του καλού.

Σημασία δεν έχουν η θρησκεία και τα πολιτικά πιστεύω διότι κατά την ταπεινή μου άποψη αυτή την στιγμή κανείς δεν κατέχει την απόλυτη αλήθεια.

Αυτό που έχει σημασία είναι μέσα του να υπάρχει φιλαλήθεια, Ειρήνη, δικαιοσύνη, σοφία και πάνω από όλα αγάπη.

Και όταν φανερωθεί η αλήθεια στην γη είμαι σίγουρος ότι σε όποια θρησκεία η πολιτικό χώρο ανήκει αυτός ο άνθρωπος θα την ακολουθήσει.

Οπότε απευθύνομαι αποκλειστικά και μόνο σε αυτούς, Έλληνες και μη .

Κυριακή 6 Μαΐου 2012

Αναπαυση, προσευχη και αποδοση δικαιοσυνης

Ελατε σε μενα ολοι εσεις, που ειστε κουρασμενοι και φορτωμενοι, και εγω θα σας δωσω αναπαυση. Σηκωστε επανω σας τον ζυγο μου και μαθετε απο εμε, οτι ειμαι πραος και ταπεινος στην καρδια και θα βρειτε αναπαυση στις ψυχες σας. Ο ζυγος μου ειναι απαλος και το φορτιο μου ελαφρυ.
κατα Ματθαιο κεφ 11  28-30

Τους ειπε και μια παραβολη, για να τους διδαξει οτι πρεπει παντοτε να προσευχονται και να μην αποθαρρυνονται: Εις καποια πολη υπηρχε ενας κριτης που ουτε τον Θεο φοβοτανε ουτε τους ανθρωπους ντρεποτανε. Στην πολη αυτη ηταν μια χηρα, η οποια ερχοταν σε αυτον και του ελεγε, " Δωσε μου το δικιο μου απεναντι του αντιδικου μου". Για ενα χρονικο διαστημα αυτος αρνιοταν, αλλα επειτα ειπε μεσα του. " Αν και τον Θεο δεν φοβαμαι και τους ανθρωπους δεν ντρεπομαι, ομως επειδη αυτη η χηρα με ενοχλει , θα της δωσω το δικιο της για να μην ερχεται συνεχως να με ταλαιπωρει".
Ειπε ο Κυριος. " Ακουσατε τι λεει ο αδικος κριτης. Και ειναι δυνατον να μην αποδωσει ο Θεος το δικιο στους εκλεκτους του που του φωναζουν ημερα και νυχτα, αν και δειχνει υπομονη; Σας λεω, οτι γρηγορα θα αποδοση το δικιο τους. Αλλα οταν ερθει ο Υιος του ανθρωπου, θα βρει αραγε την πιστη στην γη;
κατα Λουκα κεφ 18  1-8

Ο λογος που  βαζω αυτουσια κομματια απο την καινη διαθηκη ειναι γιατι παρα πολλοι ξερουν για τον Κυριο Ιησου μονο απο αυτα που εχουν ακουσει με αποτελεσμα να βγαζουν λανθασμενα συμπερασματα.
Και δεν τα ερμηνευω διοτι ο λογος του Κυριου μιλαει στον καθε ανθρωπο διαφορετικα, αναλογα με τα χαρακτηριστικα του πνευματος του. Αλλωστε ο Κυριος Ιησους εξηγει, στην παραβολη του σπορεα, οτι ακομα και σε αυτους που δεχονται το λογο Του, σε αλλον αποφερει καρπο τριαντα, σε αλλον εξηντα και  σε αλλον εκατο φορες περισσοτερο.


1 σχόλιο:

ShareThis