Καταρχήν θα ήθελα να εξηγήσω λέγοντας αδέρφια μου, τι εννοώ.

Αδερφός μου είναι ο οποιοσδήποτε μαχητής του καλού.

Σημασία δεν έχουν η θρησκεία και τα πολιτικά πιστεύω διότι κατά την ταπεινή μου άποψη αυτή την στιγμή κανείς δεν κατέχει την απόλυτη αλήθεια.

Αυτό που έχει σημασία είναι μέσα του να υπάρχει φιλαλήθεια, Ειρήνη, δικαιοσύνη, σοφία και πάνω από όλα αγάπη.

Και όταν φανερωθεί η αλήθεια στην γη είμαι σίγουρος ότι σε όποια θρησκεία η πολιτικό χώρο ανήκει αυτός ο άνθρωπος θα την ακολουθήσει.

Οπότε απευθύνομαι αποκλειστικά και μόνο σε αυτούς, Έλληνες και μη .

Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Τα Αδέρφια μου

Καταρχήν θα ήθελα να εξηγήσω λέγοντας αδέρφια μου, τι εννοώ.
Αδερφός μου είναι ο οποιοσδήποτε μαχητής του καλού.
Σημασία δεν έχουν η θρησκεία και τα πολιτικά πιστεύω διότι κατά την ταπεινή μου άποψη αυτή την στιγμή κανείς δεν κατέχει την απόλυτη αλήθεια.
Αυτό που έχει σημασία είναι  μέσα του να υπάρχει φιλαλήθεια, Ειρήνη, δικαιοσύνη, σοφία και πάνω από όλα αγάπη.
Και όταν φανερωθεί η αλήθεια στην γη είμαι σίγουρος ότι σε όποια θρησκεία η πολιτικό χώρο ανήκει αυτός ο άνθρωπος θα την ακολουθήσει.
Οπότε απευθύνομαι αποκλειστικά και μόνο σε αυτούς, Έλληνες και μη (δυστυχώς η γλώσσα εδώ δημιουργεί ένα πρόβλημα για αυτούς που δεν μιλάνε Ελληνικά).

10 σχόλια:

  1. Καλή επιτυχία. Μην σταματήσεις, αν για κάποιο διάστημα δεν θα καταφέρεις να γράψεις και μην απογοητευτείς αν δεν προστρέξουν χιλιάδες να σε διαβάσουν. Να κάνεις αυτό που κάνεις μόνο για σένα. Είναι ωραίο να εκχωρείς τις σκέψεις σου σε άλλους και να τις δημοσιοποιείς.Καλή επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. thank you my friend for your support. We must all understand that this isn't only Greeks problem. This is going to be soon a global problem if we don't be united and do something about it

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. first of all we must stop sitting on the couch and watching TV, we must be better persons,fight injustice, help other people when we can. And i am pretty sure that soon enough we will find people who will inspire us and unite us in order to fight against those who want us to be slaves

      Διαγραφή
    2. if w do all those things maybe w dont need leaders....w d u think?

      Διαγραφή
    3. My dear Friend if all people was good certainly we wouldn't need leaders. But unfortunately there are some people that all they care about is money. the worst think is that they already have it, they are united and they want more. So each one of us alone can't do many things.
      things aren't so simple.if we tell them, you don't need so much money there are people that starving do you think that they will say ok, take the money. I don't think so.
      Can you go to a war without a general(s)?
      and if you go how many chances do you have to win this war. i believe not many.
      Because this war isn't a war between nations but a war between people who stand for good and bad.

      Διαγραφή

ShareThis