Καταρχήν θα ήθελα να εξηγήσω λέγοντας αδέρφια μου, τι εννοώ.

Αδερφός μου είναι ο οποιοσδήποτε μαχητής του καλού.

Σημασία δεν έχουν η θρησκεία και τα πολιτικά πιστεύω διότι κατά την ταπεινή μου άποψη αυτή την στιγμή κανείς δεν κατέχει την απόλυτη αλήθεια.

Αυτό που έχει σημασία είναι μέσα του να υπάρχει φιλαλήθεια, Ειρήνη, δικαιοσύνη, σοφία και πάνω από όλα αγάπη.

Και όταν φανερωθεί η αλήθεια στην γη είμαι σίγουρος ότι σε όποια θρησκεία η πολιτικό χώρο ανήκει αυτός ο άνθρωπος θα την ακολουθήσει.

Οπότε απευθύνομαι αποκλειστικά και μόνο σε αυτούς, Έλληνες και μη .

Σάββατο 22 Ιουνίου 2013

Ένας λαός πάει προς αφανισμό κι εσείς ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ; Αλίμονο σ' εσάς,.......υποκριτές.

Προσέχετε λοιπόν τους εαυτούς σας και ολόκληρο το ποίμνιο, εις το οποίο το Πνεύμα το Άγιο σας τοποθέτησε επισκόπους, για να ποιμάνετε την εκκλησία του Θεού, την οποία απέκτησε με το δικό του αίμα. Διότι ξέρω τούτο, ότι μετά την αναχώρηση μου θα μπουν μεταξύ σας λύκοι άγριοι και δεν φεισθούν το ποίμνιο, και από σας τους ίδιους θα εγερθούν άνδρες οι οποίοι θα διαστρέψουν την αλήθεια για να παρασύρουν τους μαθητές ώστε να ακολουθήσουν αυτούς.
Πράξεις Αποστόλων κεφ 20 28-31

Όταν διάβασα για πρώτη φορά το Ευαγγέλιο φτάνοντας στα ουαί του Κυριού προς τους γραμματείς και φαρισαίους σοκαρίστηκα. Συνεχίζοντας το διάβασμα της Καινής Διαθήκης αναρωτήθηκα," μα καλά όλοι αυτοί οι δεσποτάδες, οι υποτιθέμενοι πνευματικοί πατέρες-καθοδηγητές του ποιμνίου δεν έχουν διαβάσει ποτέ τους το Ευαγγέλιο; κι αν το έχουν, δεν καταλαβαίνουν ότι δεν είναι  συνεχιστές της διδασκαλίας του απόστολου Παύλου, όπως επικαλούνται, αλλά των φαρισαίων; (κι εκείνοι τότε επικαλούνταν ότι είναι συνεχιστές της διδασκαλίας του Μωυσή).

Από που να ξεκινήσει κανείς. Είναι τόσα πολλά που χάνεσαι.

Τότε ο Ιησούς μίλησε στο πλήθος και στους μαθητές του και τους είπε: «Στη έδρα του Μωυσή κάθησαν  οι γραμματείς και οι Φαρισαίοι. Όσα λοιπόν σας λένε να τηρείτε, να τα τηρείτε· αλλά μην κάνετε όμως κατά τα έργα τους, γιατί λένε μόνο και δεν πράττουν. Δένουν φορτία βαριά και δυσβάσταχτα, και τα φορτώνουν στους ώμους των ανθρώπων, ενώ οι ίδιοι δε θέλουν ούτε με το δάκτυλό τους να τα κινήσουν.  Όλα τα έργα τους τα πράττουν για να κάνουν καλή εντύπωση στους ανθρώπους. Πλαταίνουν τα φυλακτά τους και φαρδαίνουν τις άκρες από τα ιμάτιά τους. Τους αρέσουν οι καλύτερες θέσεις στα δείπνα και τα πρώτα καθίσματα στις συναγωγές, και τους χαιρετισμούς στις αγορές και να ονομάζονται από τους ανθρώπους
“δάσκαλέ μου”. Κατά Ματθαίου κεφ. 23  1-8

Παρακάτω παραθέτω αυτούσιο ένα σχόλιο ενός παπά, σε μια ανάρτηση που είχε  παρόμοιο θέμα  .
Posted by παπα-Κώστας on Ιουνίου 19, 2013 at 1:35 μμ
Επίσης υπάρχει κανόνας της Εκκλησίας που απαγορεύει οι Επίσκοποι να επισκέπτονται Άρχοντες και πλούσιους παρά μόνο για να μεταφέρουν τα αιτήματα των φτωχών.
Όσο για το πως διαβάζουν το Ευαγγέλιο θα σας πω μια προσωπική εμπειρία.Μια Κυριακή το Ευαγγελικό Ανάγνωσμα περιλάμβανε την κριτική του Ιησού στους Φαρισαίους που ασπάζονταν στις πλατείες και κυνηγούσαν να κάθονται στις πρώτες θέσεις στα συμπόσια.Τη Τετάρτη με έστειλε η Μητρόπολη αντιπρόσωπο του Δεσπότη(δεν καταδέχεται ο ίδιος να πάει)σε μια εκδήλωση ενός Κέντρου Απεξάρτησης.Δε βρήκα θέση στη πρώτη σειρά και κάθισα στη δεύτερη.Πέμπτη πρωί μου τηλεφώνησαν από τη Μητρόπολη για να μου μεταφέρουν την οργή του Δεσπότη που δεν κάθισα μπροστά μπροστά.

Αλίμονο σ' εσάς, γραμματείς και φαρισαίοι υποκριτές, διότι κατατρώγετε τις περιουσίες των χηρών και για πρόφαση κάνετε μακρές προσευχές. Γι αυ΄το θα κατακριθήτε περισσότερο. Κατά Ματθαίου κεφ. 23  13

Έχουν βέβαια προχωρήσει ένα βήμα παραπάνω. Εφόσον τα παίρνουν όχι μόνο από τα μνημόσυνα αλλά και από γάμους, βαφτίσια, εγκαίνια κ.α. Και απορώ το δωρεάν ελάβατε, δωρεάν να δώσετε που είπε ο Κύριος στους μαθητές του ούτε αυτό το διάβασαν;

Τα πανηγύρια που γίνονται σε κάθε ναό στην ονομαστική του γιορτή; Δεν γνωρίζουν ότι  ο Κύριος σε όλο του του έργο μια φορά οργίστηκε, όταν είδε τους διάφορους πωλητές στο ναό του Σολομώντα και αναποδογύρισε τους πάγκους διώχνοντας τους και λέγοντας: Είναι γραμμένο, Ο οίκος μου θα ονομάζεται οίκος προσευχής, εσείς όμως τον κάνατε φωλιά ληστών".

Ο πλούτος που έχει η εκκλησία; Δεν έχουν διαβάσει τον λόγο του Κυρίου που λέει:  δεν μπορεί να δουλεύει κανείς σε δύο κυρίους, διότι ή τον έναν θα μισήσει και τον άλλον θα καταφρονήσει, ή στον έναν θα προσκολληθεί και τον άλλον θα καταφρονήσει. Δεν μπορείτε να δουλεύετε και για τον Θεό και για τον μαμμωνά.  Κατά Ματθαίου κεφ. 6  24

Μπορείτε να μου πείτε σας παρακαλώ, ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ; τώρα που το ποίμνιο σας έχει περισσότερο ανάγκη από ποτέ; Οικογένειες λιμοκτονούν, ένας ολόκληρος λαός πάει προς αφανισμό,  και εσείς περιορίζεστε σε συσσίτια που και αυτά  είναι από το υστέρημα του πιστού. Μήπως έτσι φερόντουσαν στα πρωτοχριστιανικά χρόνια;
Αφού, όπως μας  λένε οι Πράξεις των Αποστόλων κεφ 4, 32-35«είχαν όλοι μια ψυχή και μια καρδιά. Και κανένας τους δεν έλεγε για κάτι ότι είναι δικό του. Αλλά ήταν όλα για όλους κοινά. Όπου ο καθένας πρόσφερε ανάλογα με τις δυνάμεις του και έπαιρνε ανάλογα με τις ανάγκες του. Με αποτέλεσμα να μην υπάρχει κανένας φτωχός ανάμεσά τους»!

Το χειρότερο από όλα, είναι όμως ότι έχετε παραμελήσει εσκεμμένα (γιατι δεν συμφέρει το μαγαζί σας) τα σπουδαιότερα της διδασκαλίας του Κυρίου, που είναι η αγάπη και η πίστη. Αυτό είναι το Α και το Ω της διδασκαλίας του Κυρίου. Αυτήν την εντολή έδωσε στους μαθητές του, να πιστεύουν σε Αυτόν και να αγαπάνε ο ένας τον άλλον. Γιατί η αγάπη περιέχει τα πάντα, διότι εάν αγαπάς, ούτε θα σκοτώσεις, ούτε θα κλέψεις ούτε ψέματα θα πεις, ούτε θα αδικήσεις.


Αλίμονο σ' εσάς, γραμματείς και φαρισαίοι υποκριτές, διότι δίνετε το δέκατο από το δυόσμο και από το άνηθο και από το κύμινο, και αφήσατε τα σπουδαιότερα του νόμου, το δίκαιο και την αγάπη και την πίστη. Αυτά έπρεπε να κάνετε χωρίς να παραμελείτε εκείνα. Οδηγοί τυφλοί, που διυλίζεται το κουνούπι και καταπίνετε την καμήλα.  Κατά Ματθαίου κεφ. 23  23


Βλέποντας λοιπόν  εσάς και τα έργα σας,ο κόσμος όχι μόνο δεν έρχεται κοντά στον Κύριο αλλά τον αρνούνται μη μπορώντας να δεχτούν έναν Θεό που έχετε φτιάξει κατά ομοίωση σας. Υπερήφανο, αλαζόνα, άκαρδο, υποκριτή, άδικο, απάνθρωπο. Και  όχι μόνο αυτό, αυτούς που προσηλυτίζετε τους κάνετε δύο φόρες χειρότερους, πιο πωρωμένους και υποκριτές από εσάς.
Έτσι όταν κάποιος μιλάει για τον Κύριο, παίρνει δικαίως  απαντήσεις και σχόλια σαν κι αυτό:




Ανώνυμοςείπε...
αληθεια, αμα τον χριστο τον λεγανε βασιλη, τον αντιχρηστο πως θα τον λεγανε?? αντιβασιλεα???χαχαχαχααα ξυπνατε ρεεεεεεεεεεεεε αφηστε τις θρηκειες και κοιταχτε τον συνανθρωπο σας, το διπλανο σας.

Τώρα βέβαια όλοι οι θρησκόληπτοι θα τρίζουν τα δόντια τους. Είναι αιρετικός, να αφοριστεί, στην πυρά θα λένε. Όπως ενοχλήθηκαν στο άρθρο  "Γιατί μας κρύβουν γεγονότα που αποδεικνύουν την ιστορική αλήθεια της Παλαίας Διαθήκης;",  το οποίο το έβαλε το αγιορείτικο βήμα με την συνήθη τακτική του να μην βάζει τις πηγές του(πόσο υποκριτικό είναι, ένας ιστότοπος που μιλάει για τον Θεό να κλέβει αναρτήσεις). Ένα άρθρο το οποίο είχε στοιχεία που επιβεβαίωναν την Παλαία διαθήκη με τριαντάλεπτο βίντεο-ντοκιμαντέρ και ενοχλήθηκαν για την λέξη νεφιλίμ. Θα σας βάλω κάποια από τα σχόλια, χωρίς τα ονόματα, για τα οποία δεν ξέρεις πραγματικα εάν πρέπει να γελάσεις ή να κλάψεις.
η σελιδα σας εχει μια λεξη που την χαρακτηριζει ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΟ!!!ε αν προβαλλεται τετοιες αποψεις περι νεφελιμ τοτε αλλαξτε ονομα γιατι ειστε εκτος,κ εντελως απομακρυσμενοι απο αυτο που πραγματικα πρεσβευει το αγιο ορος!!!εχω πολλες αμφιβολιες για την αξιοπιστια σας κ καποια στιγμη γ αυτο πρεπει να μεριμνησει η ιερα επιστασια του αγιου ορους !!!!!ειναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ με τετοιες αναρτησεις να εχετε οποιαδηποτε σχεση με ορθοδοξια!!!!!σ ιγα σιγα φαινεται το ποιον καποιων διαδικτυακων τοπων δηθεν χριστιανικων!!! !!!οτιδηποτε εχει σχεση μ αυτες τις εκτρωματικες αποψεις περι νεφελειμ ειναι ΑΠΟΛΥΤΑ κ ΒΕΒΑΙΑ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΕΣ! !!!!!!!!
Το αστείο είναι ότι η πηγή μου γι αυτή τη λέξη ήταν το ορθόδοξο βίκι

Αλίμονο σ' εσάς, γραμματείς και φαρισαίοι υποκριτές, διότι κλείνετε την βασιλεία των ουρανών εμπρός στους ανθρώπους. εσείς οι ίδιοι δεν μπαίνετε αλλά και σ' εκείνους που θέλουν να μπουν δεν τους αφήνετε. Αλίμονο σ' εσάς, γραμματείς και φαρισαίοι υποκριτές, διότι τριγυρίζετε την θάλασσα και την ξηρά για να κάνετε ένα προσήλυτο, και όταν γίνει, τον κάνετε παιδί γεέννης, δύο φορές περισσότερο από εσάς.  Κατά Ματθαίου κεφ. 23  14-16

Αλίμονο σ' εσάς, γραμματείς και φαρισαίοι υποκριτές,, διότι μοιάζεται με τάφους ασβεστωμένους, οι οποίοι απ' έξω μεν φαίνονται ωραίοι, αλλά μέσα είναι γεμάτοι από κόκκαλα νεκρών και από κάθε ακαθαρσία. Έτσι κι εσείς, απ' έξω μεν φαίνεστε στους ανθρώπους δίκαιοι, αλλά από μέσα είστε γεμάτοι υποκρισία και ανομία.  Κατά Ματθαίου κεφ. 23  27-29


Φίδια, γεννεά εχίδνων, πώς είναι δυνατόν να αποφύγετε την κρίση της γεέννης;
Γι’ αυτό κι εγώ θα σας στείλω προφήτες και σοφούς και γραμματείς. Άλλους απ’ αυτούς θα τους σκοτώσετε και θα τους σταυρώσετε, κι άλλους θα τους μαστιγώσετε στις συναγωγές σας και θα τους καταδιώξετε από πόλη σε πόλη. Έτσι θα πέσει πάνω σας η ευθύνη για όλο το δίκαιο αίμα που χύνεται στη γη, από το αίμα του δίκαιου Άβελ, ως το αίμα του Ζαχαρία, γιου του Βαραχία, που τον σκοτώσατε ανάμεσα στο ιερό και στο θυσιαστήριο. Αλήθεια σας λέω, θα έρθουν όλα αυτά στην γενεά αυτή.
Κατά Ματθαίου κεφ. 23  33-36

Μέχρι πρότινος, ήμουν σίγουρος ότι άμα ξαναερχόταν ο Κύριος στην γη, όπως τότε, έτσι και τώρα το ιερατείο θα πρωτοστατούσε στην σταυρωσή Του. Μέχρι που διάβασα ένα καταπληκτικό άρθρο του παπά Ηλία Υφαντή που μέσα σε πολλά άλλα έλεγε:
Αν ξαναρχόταν ο Χριστός, πώς θα τον αντιμετωπίζαμε εμείς οι σύγχρονοι άνθρωποι; Αν ξαναρχόταν! Μα έρχεται διαρκώς και σε κάθε στιγμή είναι ανάμεσά μας. Δεν έρχεται βέβαια σαν τους πρίγκιπες της πολιτικής. Συνοδευόμενος απ’ την κουστωδία των πραιτοριανών και των τραμπούκων. Και από τα αλαλάζοντα πλήθη των ηλιθίων, που τρέχουν ξωπίσω τους, για να τους χειροκροτούν και να τους ζητωκραυγάζουν. Τόσο περισσότερο, όσο περισσότερο εκείνοι τους εξαπατούν και τους ληστεύουν. Ούτε έρχεται σαν τους απαστράπτοντες πρίγκιπες της δεσποτοκρατίας, τους
χρυσοποίκιλτους και αδαμαντοκόλλητους. Με τα αυτοκρατορικά στέμματα και σκήπτρα της κουφότητας και της ανοησίας. Που το χριστεπώνυμο πλήρωμα τους ραίνει με ροδοπέταλα και τους υποδέχεται με πανηγυρικές κωδωνοκρουσίες. Και εκ των οποίων κάποιοι, αν θυμίζουν κάτι απ’ το Χριστό, είναι οι «κεκονιαμένοι τάφοι», με τους οποίους παρομοιάζει τους φαρισαίους της εποχής του.
Ο Χριστός έρχεται ντυμένος την κόκκινη χλαμύδα του χλευασμού, το καλάμι του εξευτελισμού και το αγκαθόπλεκτο στεφάνι του πόνου και της οδύνης. Έρχεται, όπως και όλοι οι «ελάχιστοι αδελφοί» του. Οι ταπεινωμένοι και καταφρονεμένοι της γης. Αυτοί, που, κατά εκατομμύρια πεθαίνουν από την πείνα, τις αρρώστιες και τη δυστυχία, στην οποία τους καταδίκασε η απληστία και ο κανιβαλισμός των αδηφάγων αρπακτικών και τοκογλύφων. Έρχεται, όπως οι ξεσπιτωμένοι της πατρίδας μας. Τα παιδάκια, που στα σχολεία λιποθυμούν από την πείνα. Και τα άλλα παιδάκια και τους γέρους, που τουρτουρίζουν μέσα στην άγρια παγωνιά.



1 σχόλιο:

ShareThis